Restitutiebeleid
ANNULERING
U kunt de bestelling annuleren voordat wij het pakket verzenden, zonder extra kosten.
RETOUR & TERUGBETALING
Binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen om uw bestelling te retourneren.
Alle artikelen moeten ongebruikt zijn met de originele verpakking intact, vrij van vuil, stof of geuren, in de staat waarin u het ontving. En voordat u het artikel retourneert, moet u contact opnemen met onze klantenservice via info@rheidon.be Eerst.
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.
Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, verwerken wij uw verzoek tot omruiling of restitutie binnen 15 dagen.
Retouradres: Na communicatie sturen wij u het retouradres.
(Klanten moeten eerst contact met ons opnemen voordat ze iets retourneren. Wij accepteren GEEN retourzendingen zonder voorafgaande communicatie)
Wij staan achter onze lijn, al onze producten worden ondersteund door een 30 dagen omruil- of geld-terug-garantie (vanaf de datum van levering) voor FABRICAGEFOUTEN, VERPAKKINGSFOUTEN, ONTBREKENDE ONDERDELEN, VERMIST TIJDENS TRANSPORT, VERKEERD ARTIKEL GELEVERD. Voor het defecte of beschadigde product moet de klant eerst contact met ons opnemen en foto's van het defecte product verstrekken. Wij zijn niet aansprakelijk voor gevallen zoals normaal gebruik, kwaadwillige schade na levering of schade als gevolg van onjuist gebruik.
TIPS: Voordat u het artikel gebruikt, raden wij u aan om te controleren of het artikel in goede staat verkeert en precies is wat u hebt besteld.
Eventuele restituties worden verwerkt via de oorspronkelijke betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft geplaatst. (Houd er rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten niet worden vergoed.)
Als de terugbetaling wordt gehonoreerd, kan het 3-7 werkdagen duren voordat deze op uw betaalrekening wordt teruggestort. Controleer dit bij uw bank als dit niet binnen deze periode wordt weergegeven.
Om een retour-/restitutie-/vervangingsverzoek in te dienen, kunt u een e-mail sturen naar ons klantenserviceteam info@rheidon.be bijgevoegd met het volgende:
1. Bestelnummer
2. Schriftelijke details van de schade
3. Fotobewijs dat duidelijk de schade/het verkeerde artikel laat zien
Na ontvangst van bovenstaande zullen wij uw verzoek verwerken en binnen 24 uur reageren.
GARANTIE
1. Wij bieden 2 jaar garantie.
2. Garantie-uitsluitingen
In de volgende situaties vervalt de garantie:
• Het product is opzettelijk beschadigd of gewijzigd.
• Het product wordt niet gebruikt in overeenstemming met de product handleiding en instructies.
• Het product schade oploopt door ongevallen, overstromingen, brand of andere natuurrampen.
• Problemen die voortvloeien uit ongeoorloofde reparaties of demontage.
• De garantieperiode is verlopen.
3. Garantieclaims indienen
• Houd de volgende documenten bij de hand, aangezien deze de basis vormen voor het indienen van claims die voortvloeien uit uw garantie:
• Leveringsbon (datum begin garantieperiode)
- Factuur (aankoopbewijs)
- Garantiebewijs met serienummer van het apparaat
• Neem contact op met onze Klantenservice (zie het gedeelte Klantenservice).
• Stuur uw apparaat in geen geval naar een van onze magazijnen zonder eerst contact met ons op te nemen, aangezien onze servicecentra zich elders bevinden. In dergelijke gevallen wordt het pakket op eigen kosten naar u teruggestuurd.