Verzendbeleid

Gratis verzending op ALLE bestellingen

Hoe lang duurt de levering?

1~3 werkdagen. (Let op: De levertijd van pre-sale producten is afhankelijk van de aankomsttijd.)

Ik heb meer dan één artikel besteld. Worden ze allemaal tegelijk geleverd?

We proberen ervoor te zorgen dat al uw artikelen u op hetzelfde moment bereiken. Soms worden onze producten niet altijd samen verzonden, omdat er verschillende verzendopties kunnen worden gebruikt . afhankelijk van het product. Zodra een artikel is verzonden , U ontvangt een e-mail met een verzendbevestiging.

Kan ik het afleveradres van mijn pakket wijzigen nadat het is verzonden?

Helaas kunnen we de verzending niet meer wijzigen als het product onderweg is. U kunt een bestelling echter wel binnen 60 minuten annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste gegevens.



Opmerkingen:

1. Expressverzending is niet beschikbaar voor postbussen en APO/FPO-adressen.
2. Nadat de bestelling is betaald, heeft het magazijn 1-3 dagen nodig om uw bestelling te verwerken. U ontvangt een melding zodra uw bestelling is verzonden.
3. In de meeste gevallen wordt het pakket binnen de geschatte aankomsttijd geleverd. De daadwerkelijke leverdatum kan echter worden beïnvloed door vluchtregelingen, weersomstandigheden en andere externe factoren. Raadpleeg de trackinginformatie voor de meest nauwkeurige leverdatum.
4. Als u het volgende hebt vastgesteld:
1) Uw pakket is niet binnen de aangegeven tijd afgeleverd;
2) de trackinginformatie geeft aan dat het pakket is afgeleverd, maar u heeft het niet ontvangen;
3) Er ontbreken/verkeerde artikelen in uw pakket. Neem dan binnen 7 dagen na de betaaldatum contact op met de klantenservice, zodat de hierboven genoemde problemen kunnen worden opgelost. Voor andere bestellingen, producten en logistieke problemen dient u binnen 14 dagen na de betaaldatum contact op te nemen met de klantenservice.